Procedura pas cu pas de cumpărare a proprietăților imobiliare în Turcia:
Vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract. În el sunt specificate datele despre participanții la tranzacție, proprietatea imobiliară, termenii și condițiile de plată, obligațiile părților. Documentul este întocmit în două exemplare și în două limbi, de exemplu, turcă și română.
La semnarea contractului, cumpărătorul plătește un avans pentru a rezerva proprietatea - 5-10% din prețul obiectului.
Contul la o bancă turcească poate fi deschis în Euro, dolari americani, lire turcești sau în toate cele trei valute simultan.
Toți străinii trebuie să obțină un certificat de la o bancă turcească - Döviz Alım Belgesi. Acest document confirmă că cumpărătorul a schimbat valuta străină în lire turcești pentru achiziționarea proprietății. Suma de bani trebuie să fie egală cu valoarea cadastrală a obiectului.
Până în momentul obținerii TAPU, proprietatea trebuie să fie plătită integral. Vânzătorul și cumpărătorul, agenții imobiliari și un traducător autorizat se întâlnesc la administrația cadastrală (aici are loc transferul TAPU). Până la acest moment, trebuie să fie plătite toate taxele și alte cheltuieli legate de TAPU.
Etapa finală a tranzacției - înregistrarea contractelor pentru electricitate și apă pe numele noului proprietar.
Compania noastră Vikingen Estate gestionează profesionist tranzacțiile și oferă toate serviciile necesare pentru o achiziție sigură și de încredere a proprietăților în Turcia!